کاندیدای انتخابات مجلس دهم گفت: دانشمندان و جوانان ایرانی توانایی و شایستگی خودشان را در دوران تحریم نشان داده‌اند و واگذاری پروژه‌های نفتی در کشور به شرکت‌های خارجی برخلاف قانون و به ضرر حقوق ملت است.

به گزارش مشرق، محمد جواد عامری کاندیدای انتخابات مجلس، با اشاره به امضای قراردادهای نفتی میان دولت یازدهم و شرکت‌های غربی اظهار داشت: دانشمندان و جوانان ایرانی توانایی و شایستگی خودشان را در دوران تحریم نشان داده‌اند و واگذاری پروژه‌های نفتی در کشور با این وضعیت به شرکت‌های خارجی، برخلاف قانون و به ضرر حقوق ملت است.

وی با بیان اینکه قراردادهای نفتی به استقلال کشور آسیب وارد می‌کند، گفت: متاسفانه کشورهای غربی بدنبال سرمایه‌گذاری در داخل کشور نیستند و تنها به منافع خودشان فکر میکنند، در این وضعیت متاسفانه دولت با نادیده گرفتن واقعیات جامعه با انعقاد قراردادهای شبهه برانگیز به آینده کشور لطمه می‌زند.

عامری با هشدار نسبت به ورود شرکت های خارجی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم باید استعدادهای داخلی و اقتصاد مقاومتی درونزا را  بکار بگیرد و بجای پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای برای حل مشکل معیشت مردم، ازدواج و مسکن جوانان و بیکاری فکری کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: کشورهایی که توانسته اند به پیشرفت و رشد اقتصادی برسند از دانش‌های بنیادین و نوین استفاده کرده‌اند و دولت بجای واردت و ترویج مصرف گرایی باید رویه کنونی خود را تغییر بدهد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس